
Vplyv symbolov a symptómov na dôveryhodnosť e-obchodu
Úvod Existuje mnoho štúdií a odporúčaní pre dizajn, ktoré popisujú ako dokáže rozhranie zvyšovať dôveru. Avšak, majú limitované využitie, pretože podnety dôveryhodnosti sa v priebehu času menia podľa odvetvia, technologickej platformy a...

Spôsob tvorby obsahu a jeho kredibilita ako dôležité faktory vplývajúce na hodnotu spojenia na webových sídlach
Úvod V októbrovom čísle elektronického spravodaja sme v článku Zakázané techniky SEO optimalizácie, za ktoré je webové sídlo penalizované alebo vylúčené z indexu...

Postavenie kredibility webových sídiel v rámci SEO optimalizácie
Úvod V mnohých článkoch týkajúcich sa SEO optimalizácie sa čoraz viac skloňuje termín kredibilita webových sídiel. Pre účel vysvetlenia tohto javu bol vytvorený nasledujúci stručný prehľad postavenia kredibility v rámci SEO v...

Ako vnímajú používatelia internetu kredibilitu finančných webových sídiel
ÚvodO tom, že internet sa stal integrálnou súčasťou nášho každodenného života už nemusíme nikoho presviedčať. Počas niekoľkých rokov sa stal z neho významný komunikačný, informačný, obchodný, reklamný, ako aj marketingový...

Ako by sme mali postupovať, aby naše webové sídla mali vysoký punc kredibility?
ÚvodV minulom článku Kredibilita webového sídla ako jeden z dôležitých aspektov jeho úspešnosti sme zdôraznili, že v poslednej dobe stále viac používateľov internetu nedôveruje jeho obsahu. Sú presvedčení o tom, že na...

Kredibilita webového sídla ako jeden z dôležitých aspektov jeho úspešnosti
ÚvodV poslednej dobe, hlavne v súvislosti s nárastom webových sídiel, stále viac používateľov internetu nedôveruje ich obsahu. Sú presvedčení o tom, že na mnohých sídlach nie sú dôveryhodné informácie, ale že ide...
Môžeme vám pomôcť?
Sme otvorení každej požiadavke. Radi využijeme naše skúsenosti vo váš prospech.